آبان 2021

راهنمای خرید ابزارآلات صنعتی و ساختمانی
امروزه صنایع ماشین سازی، ساخت ماشین آلات صنعتی مختلف، صنعت ساختمان سازی و سایر صنایع هر کدام به نحوی از انواع ابزارآلات صنعتی و ساختمانی استفاده می کنند. پیشبرد کارها در این صنایع به شدت متکی به انواع ابزارها و دستگاه هایی است که آنها را با این عنوان می شناسیم.
این دستگاه ها و وسایل، تنوع بسیار زیادی دارند و متناسب با همین تنوع، کاربردهای آنها نیز بسیار گسترده و متنوع است. از انواع ابزار دستی گرفته تا انواع برقی و پیشرفته، همگی به نوعی در کارهای صنعتی و ساختمان سازی کاربرد دارند.
خصوصا اینکه با توجه به گسترش روز افزون صنایع و پیشرفت آنها، نیاز به این ابزارها نیز افزایش می یابد و متناسب با این افزایش نیاز و تقاضا، تنوع آنها نیز روز به روز در حال بیشتر شدن است. انواع ابزارآلات صنعتی و ساختمانی در انواع اندازه ها، قیمت ها، ویژگی ها، کاربری ها، قدرت ها و برند ها در بازار عرضه می شوند. به همین دلیل در این مقاله از گود فر پی می خواهیم یک راهنمای جامع در مورد هر آن چه که باید در زمان خرید و انتخاب این دستگاه ها بدانید را به شما ارائه دهیم.
 

| 0 نظر
راهنمای خرید ابزار برقی
امروزه ابزارهای برقی متفاوت با کاربرد های متنوعی که دارند، تقریبا جایگزین بسیاری از ابزارهای سنتی و دستی شده اند. در بازار خرید و فروش انواع ابزارآلات صنعتی و ساختمانی، ابزارهای برقی بخش عمده ای از سهم این بازار را به خود اختصاص داده است.
این ابزارها تنوع بی نظیری دارند. سازندگان و طراحان این وسایل سعی داشته اند تا برای هر کار و کاربردی، ایده و راه حلی ارائه دهند. از این رو چه برای کارهای معمولی و مصارف خانگی ( مانند تفنگ چسب حرارتی یا دریل) و چه در ابعاد اختصاصی تر و سطوح صنعتی و حرفه ای ( مانند جاروبرقی صنعتی و سشوار صنعتی )، ابزار برقی مناسب وجود دارد.
اما همین تنوع بالا، خرید و انتخاب گزینه ای مناسب را دشوار خواهد کرد. برای مثال در زمان خرید یک دریل برقی برای استفاده شخصی، انتخاب بین مدل ها و برندهای مختلف با قیمت های متفاوت کار دشواری خواهد بود.
 به همین دلیل می خواهیم یک راهنمای جامع و کامل در خصوص نحوه خرید و انتخاب ابزار برقی مناسب را در این جا گردآوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم. با استناد به این نکات می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین تمام گزینه های موجود داشته باشید.
 

| 0 نظر
راهنمای خرید بتن کن و چکش تخریب
همانطور که می دانید تخریب سازه های بتنی نیازمند تجهیزات خاص و مناسبی است. از سوی دیگر ایمنی کارگران نیز تا حد زیادی به ابزارهای مورد استفاده بستگی دارد. بتن کن نیز جزو همین دسته از ابزارهاست و وجود آن در اغلب پروژه های تخریب ضروری است. در ادامه با این مقاله از فروشگاه آنلاین گود فورپی، همراه باشید .
 

| 0 نظر
بررسی انواع یراق آلات ساختمانی و کاربرد آن ها
در بحث ساخت سازه های مختلف، یراق آلات ساختمانی قطعاتی هستند که برای تکمیل یک بخش اصلی بنا مورد نیازند. این واژه در واقع به یک سری قطعات ریز و درشتی اطلاق می شود که در بخش های مختلف ساختمان از آنها استفاده می شود.
 

| 0 نظر
نایلون های فونداسیون
در دنیای امروز نایلون ها انواع مختلفی داشته و موارد مصرف متعددی را به خود اختصاص داده ‌اند. این محصولات از جنبه های گوناگون نظیر ابعاد، ضخامت، رنگ، کاربرد و... با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک از آنها را می توان بر حسب نیاز از بازار خریداری کرد.

| 0 نظر