نایلون های فونداسیون

در دنیای امروز نایلون ها انواع مختلفی داشته و موارد مصرف متعددی را به خود اختصاص داده ‌اند. این محصولات از جنبه های گوناگون نظیر ابعاد، ضخامت، رنگ، کاربرد و... با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک از آنها را می توان بر حسب نیاز از بازار خریداری کرد.



نایلون فونداسیون یکی از محصولات موجود در بازار است که در این فرصت قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم. این مقاله در تلاش است تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با کاربردهای نایلون فنداسیون، مزیت استفاده از نایلون فنداسیون، تولید انواع نایلون فنداسیون، قیمت نایلون های فنداسیون و خرید اینترنتی این محصولات در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

نایلون فونداسیون چیست و چه کاربردی دارد؟
نایلون فنداسیون که در قسمت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می یگرد نوعی نایلون با عرض های 100 الی 140 سانتی متر است که به صورت دو لایه در عرض های 50 الی 70 سانتی متر عرضه می شود. این محصول را می ‌توان به نام نایلون بتن ریزی، نایلون شناژ و نایلون پی هم در بازار شناسایی کرد. کاربردهای مختلفی برای نایلون فنداسیون قابل ذکر است اما کاربرد اصلی این محصول به پی ریزی ساختمان مربوط می ‌شود.
با به کار بردن این نوع نایلون در ساختمان می ‌توان مانع از آن شد که آب ملات مورد استفاده به کف خاکی فنداسیون نشت کند. به همین دلیل زمانی که از نایلون فنداسیون استفاده می ‌کنیم قالب فنداسیون با دقت بالایی شکل می‌ گیرد و می ‌توانیم مانع از آن شویم که ملات چسبیده و آب ملات درون خاک رسوخ کند. به این ترتیب با استفاده از چنین محصولی انتظار می ‌رود پایه و اساس ساختمان ها یا به عبارت دیگر فنداسیون آنها بسیار مستحکم گردد. علاوه بر این زمانی که نایلون فونداسیون در ساختمان سازی به کار می رود کیفیت اصلی بتن به نحوی مطلوب حفظ می شود زیرا با استفاده از این محصول می ‌توان مانع از آن شد که خاک و سنگ درون ملات فنداسیون و بتن ریزش کند.
نایلون شناژ یا همان نایلون فنداسیون را می ‌توان بسته به آن که مصرف‌ کننده چه نوع نیازی داشته باشد برای موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار داد. به طور مثال این محصول در ساخت سقف های کامپوزیتی هم قابل استفاده است.

مزیت استفاده از نایلون فونداسیون
سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید آن است که استفاده از نایلون بتن ریزی در مقایسه با دیگر شیوه ‌های عایق بندی پی چه مزیتی دارد؟
در جواب به این پرسش باید بدانید استفاده از چنین نایلون هایی ارزان قیمت تر از روش های عایق بندی دیگر است و اجرای آن با هزینه های کمتر و سرعت بیشتری صورت می ‌گیرد. به همین دلیل توصیه می ‌شود افراد متناسب با نیازشان از انواع نایلون فنداسیون برای عایق بندی پی در ساختمان خود استفاده کنند.

تولید انواع نایلون فنداسیون
نایلون های فونداسیون در انواع مختلفی تولید و روانه بازار مصرف می شوند. به طور معمول نایلون های ساختمانی از عرض ۵۰ سانتیمتر تا ۱۰۰ متر سفارش داده شده و برای رفع نیازهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. البته ضخامت و ابعاد سفارشی محصولات می بایست با توجه به نیازمندی ها و نوع مصرف خریداران تولید شود. بر این اساس مشتریان این فرصت را در اختیار دارند که درخواست سفارشی سازی محصول را با تولیدکننده نایلون فونداسیون در میان بگذارند. به این ترتیب محصولی که تهیه و تولید شده و به فرد خریدار تحویل داده می شود دقیقا متناسب با نیازهای او به تولید رسیده و می توان به نحوی مناسب از وجود آن جهت تامین نیازها بهره برد.
لازم به ذکر است در تولید نایلون های فونداسیون می توان از مواد اولیه درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ استفاده کرد. تولید این محصولات در اکثر موارد با استفاده از مواد اولیه درجه ۲ و درجه ۳ انجام می ‌شود اما در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند محصول مورد استفاده آنها از مواد اولیه درجه ۱ تولید شود می توانند تقاضای خود را به تولیدکننده اعلام نموده و محصولات را مطابق با نیاز خود از مرکز تولید نایلون فونداسیون تحویل بگیرند.
طبعا کیفیت مواد اولیه ای که در تولید انواع نایلون فنداسیون به کار می ‌رود در تعیین قیمت خرید این محصولات تاثیرگذار است. بنابراین اگر در تولید این محصولات از مواد اولیه درجه ۲ و درجه ۳ استفاده شود بی شک قیمت نهایی محصولی که به دست مصرف ‌کننده می‌ رسد پایین تر خواهد بود.

قیمت نایلون فنداسیون
قیمت ‌نایلون فونداسیون همواره متغیر است و به علت نوسانات موجود در قیمت مواد اولیه نمی تواند هیچوقت مقدار ثابتی داشته باشد. دلیل دیگری که می‌ توان برای متغیر بودن قیمت نایلون های ساختمانی ذکر کرد آن است که چنین محصولاتی دارای قابلیت سفارشی ‌سازی هستند. بر این اساس زمانی که فرد خریدار درخواست سفارشی سازی نایلون فنداسیون را دارد قیمت خرید محصولی که توسط تولیدکننده عرضه می ‌شود متناسب با سفارش مشتری تعیین خواهد شد.
همانطور که پیش تر گفتیم به طور حتم کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید نایلون فنداسیون نیز در تعیین میزان قیمت این محصول موثر است. از همین رو خریدارانی که قصد سفارش و خرید انواع نایلون فنداسیون را دارند می ‌توانند این محصولات را با قیمت های گوناگون از مرکز فروش اینترنتی نایلون فونداسیون تهیه کنند.
برای استعلام جدیدترین قیمت انواع نایلون فونداسیون کافیست مشتریان با مرکز فروش آنلاین این محصولات در ارتباط باشند. هنگامی که خریداران از قیمت روز محصولات اطلاع حاصل کردند با توجه به نیاز شخصی و توان مالی خود قادر به سفارش و خرید نایلون های فونداسیون خواهند بود.

خرید اینترنتی نایلون فونداسیون
امروزه عرضه اینترنتی محصولات ساختمانی توانسته است سفارش و تهیه این محصولات را برای کسانی که در صنعت ساخت ‌و ساز مشغول به فعالیت هستند بسیار ساده و آسان کند. فروشگاه اینترنتی گودفورپی که انواع مختلفی از محصولات از جمله ابزارآلات صنعتی و ساختمانی، ابزار یراق، شیرآلات، ابزار برقی و... را به بازار عرضه کرده است آمادگی دارد انواع نایلون فنداسیون را جهت تامین نیاز مشتریان در دسترس آنها قرار دهد.
فروش عمده نایلون فونداسیون توسط فروشگاه گودفورپی فرصت خوبی را فراهم کرده است که خریداران با استفاده از آن می توانند انواع نایلون فنداسیون مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از این مرکز خریداری کنند.

مریم امیری | 0 نظر
امتیاز : 0 نفر

نظرات