11 دلیل که اگر در افتتاح ابزار فروشی از گودفورپی کمک‌نگیرید، ضررمی‌کنید

افتتاح ابزار فروشی قوی و بی نقص، آرزو و هدف خیلی از افراد است. آیا شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارند یک فروشگاه ابزار فروشی کامل و بدون کم و کاست داشته باشند؟ آیا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نیاز به مشاوره دارید؟ در این مقاله از گودفورپی می خواهیم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم و قدم به قدم تا رسیدن به این هدف در کنار شما باشیم.

 

چرا برای افتتاح ابزار فروشی باید از شرکت پخش نیکو (گودفورپی) کمک بگیریم؟

1. چون گودفورپی مجهزترین عمده فروشی ایران است

به جرات می توانیم این سخن را بر زبان جاری کنیم که گودفورپی مجهزترین و کامل ترین عمده فروش ایران در زمینه ابزار آلات است. قطعا تا به حال با عمده فروشان زیادی برخورد کرده اید و لیست کالاهایشان را با هم مقایسه کرده اید.
اکثر عمده فروشان فقط در زمینه ها و گروه کالاهای خاصی موجودی دارند اما گودفورپی سعی کرده هرگونه ابزار و لوازمی که ممکن است در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی، تاسیسات، شیرآلات و بهداشتی، یراق آلات نیاز داشته باشید را به صورت عمده فروشی به فروش برساند. بنابراین نیازی نیست برای تهیه هر بخش از کالاهای مورد نیاز خود سری به یک شرکت خاص بزنید. در شرکت پخش نیکو می توانید تمامی کالاهای مورد نیاز خود را بررسی کرده و سفارش دهید.
اکثر عمده فروش ابزار آلات حداکثر تا حدود 600 قلم کالا عرضه می نمایند اما گود فرپی حدود 6000 قلم کالا دارد. این تنوع بالا از معتبرترین و برندترین کارخانجات و شرکت های بزرگ ایران تامین می شود.  یک فروشگاه ابزار فروشی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ قلم کالا نیاز دارد. در شرکت پخش نیکو حدودا 6 هزار قلم کالا موجود می باشد و این به خاطر تنوع بالای کالاهای موجودی آنهاست.

2. قیمت مناسب کالاها مهمترین و قابل توجه ترین دلیل

کالاهای شرکت پخش نیکو با قیمتی مناسب و ارزان تر از بقیه عمده فروشی ها عرضه می شود. اینکه قیمت تمامی کالاها در معرض دید تمام مشتریان قرار می گیرد، نشان دهنده این است که قیمت های ارئه شده، مقرون بصرفه هستند.
 کالاهای شرکت پخش نیکو از شرکت های دست اول تولیدکننده یا واردکننده تهیه می شود. این شرکت، نمایندگی بسیاری از کارخانه ها و شرکت های بزرگ و بنام را دارد که تامین کننده کالاهایشان هستند. برای همین قیمت های این شرکت با قیمت های خیلی رقابتی عرضه می شود.
یکی از نشانه هایی که تضمینی برای قیمت خوب کالاهای گودفورپی است، مشتریان زیادی هستند که برای راه اندازی فروشگاه خود از گودفورپی کمک می گیرند.

3. اطلاعات شفافی به مشتری می دهد

کلیه اطلاعات کالاها در معرض قضاوت مشتری قرار می گیرد. مشتریان می توانند تمام اطلاعات کالاها شامل قیمت، برند کالا، سایز و اطلاعات کیفیت کالا را در سایت مشاهده کنند. قیمت های شرکت پخش نیکو برای تمام افراد یکسان است و به این صورت نیست که برای مشتری های جدید گران تر باشد یا بالعکس.
 

4. کارشناسان این شرکت، تجربه بالایی در راه اندازی فروشگاه ابزار فروشی دارند

چون متخصصان و کارشناسان گودفورپی تجربه کاری بالایی در راه اندازی فروشگاه ابزار یراق دارند، می توانند در این رابطه به شما مشاوره های لازم را بدهند و راهنما و مشاور کارآمدی در این زمینه باشند. گودفورپی تجربه بالایی در راه اندازی فروشگاه ابزار یراق جدید کسب کرده است. این شرکت بطور متوسط هفته ای یک فروشگاه را از صفر تا صد راه اندازی می کند.

5. مشاوره رایگان ارائه می دهد حتی اگر قصد خرید از این شرکت را نداشته باشید

می توانید از مشاوره های رایگان این شرکت در زمینه نحوه افتتاح فروشگاه ابزار فروشی که توسط کارشناسان خبره ارائه می شود، بهره مند گردید؛ از چیدمان مغازه گرفته تا نحوه قفسه بندی و فضاهایی که برای کالاها باید اختصاص دهید. حتی به شما یاد خواهند داد که چگونه  تبلیغات کنید و چقدر سرمایه لازم دارید.
 در واقع میتوان گفت تمام مراحل افتتاح فروشگاه ابزار فروشی شما مورد بررسی قرار می گیرد، تحلیل می شود تا خیلی راحت و روان، با قیمت مناسب و هزینه بسیار پایین بتوانید بهترین خود را راه اندازی کنید.

مشاوره های گودفورپی فقط برای مشتریانی که خرید می کنند ارائه می شود؟

خیر؛ گودفورپی تجربیاتش را کاملا به صورت رایگان در اختیار همه و حتی کسانی که قصد خرید از فروشگاه آنها را ندارند، قرار می دهد. تمام افرادی که قصد افتتاح ابزار فروشی را دارند می توانند با شرکت پخش نیکو تماس بگیرند. کارشناسان شرکت از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
 تمام اطلاعات و راهنمایی های لازم به افراد داده می شود. گودفورپی دوست دارد تمامی افرادی که قصد ورود به این عرصه بازار را دارند موفق باشند.

6. از همه شهرهای ایران مشتری دارد

تقریبا از تمامی شهرهای ایران، افرادی هستند که برای تامین کالاهای خود از گودفورپی خرید می کنند. شرکت پخش نیکو مفتخر است که تاکنون برای افتتاح بالغ بر چند  فروشگاه ابزار فروشی در شهرهای مختلف ایران راهنمایی و مشاوره داده و در عملی کردن آن تمام سعی و تلاش خود را کرده است.

7. سفارشات را خیلی فوری بدون کم و کاست ارسال می کند

شرکت پخش نیکو قادر است در عرض سه روزکالاهای یک فروشگاه ابزار فروشی را به طور کامل تحویل دهد. همه کالاها در انبار شرکت موجود هستند و به سرعت قابلیت ارسال دارند.

8. نمونه فاکتور مشخص و واضحی به مشتریان ارائه می دهد

شاید فکر کنید لیست کردن انواع کالایی که برای فروشگاه ابزار فروشی خود لازم دارید کار ساده ای است. حتی پرسیدن از پیش کسوتان در این زمینه هم لیست کامل و بی نقصی به شما نمی دهد.
شرکت پخش نیکو بسته به زمینه فعالیت شما و میزان سرمایه ای که دارید، فاکتورهای کامل و اماده از مشتریان قبلی را به شما نشان خواهد داد تا با بررسی کامل آنها صورتی کامل از کالاهای مورد نیازتان را ببینید.
نمونه فاکتور هایی که گودفورپی به مشتری نشان می دهد خیلی کمک می کند که مشتری به راحتی دستش بیاد که چه کار هایی باید انجام دهد چه کالاهایی نیاز دارد، از هر کالا به چه تعداد باید سفارش دهد.
در آخر این پست چندین نمونه از فاکتورهای ارائه شده برای مشتریان قبلی را در بازه سرمایه مختلف، آورده شده است.

9. بسته های کالا برای مشتری ها خرد می شود

برای مشتریانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند، پک های کالا خرد می شود و به تعداد خیلی کمی به مشتری داده می شود؛ البته با همان قیمت عمده فروشی. بنابراین  مشتری می تواند با سرمایه کم، تنوع کالایی فروشگاه خود را بالا ببرد. مزیت این کار این است که مشتری مجبور نیست از هر کالایی یک پک کامل بخرد. اگر بخواهیم این قاعده را رعایت نکنیم و به صورت خورد به مشتری کالا ندیم، سرمایه لازم برای فروشگاه حداقل روی 600 – 700 میلیون تومان می رود.
 

10. میزان سرمایه لازم برای زدن فروشگاه مورد نظرتان را اعلام می کند

کارشناسان گودفورپی تمامی کالاهایی را که نیاز دارید برایتان فاکتور کرده و تخمین می زنند چقدر سرمایه نیاز دارید. حتی تخمین می زنند که توی چه رنجی سرمایه لازم دارید.  در کل از مینیموم ۱۵۰ میلیون تومان تا حدود ۴۵۰ میلیون تومان (در آذر 1400) برای افتتاح یک ابزار فروشی  سرمایه لازم است. گودفورپی این تضمین را به شما می دهد که حتی فردی که با۱۵۰ میلیون تومان یک فروشگاه ابزار فروشی افتتاح می کند هم گروه های ابزار الات کامل و بی نقصی، با جذابیت خیلی بالا خواهد داشت؛ طوری که مشتری دست خالی از مغازه اش بر نمی گردد.
 افرادی که به 450 میلیون سرمایه نیاز خواهند داشت، کسانی هستند که می خواهند فروشگاه ابزار فروشی شامل ابزار صنعتی و برقی بزنند.
گودفورپی توصیه نمی کند کسی بخواهد بیشتر از 450 میلیون سرمایه کند چون باید تعداد کالاهایش را افزایش دهد که این معقولانه نیست. شعار گودفورپی، تعداد کالای کمتر اما تنواع بالاتر است. تا مشتریان بتوانند با کمترین سرمایه بیشترین تنوع کالایی را داشته باشند.

11- می توانید حتی پس از 1 سال تا 10 درصد کالاهای خریداری شده تان را مرجوع کنید

پخش نیکو به مدت یک سال، تا ۱۰ درصد از کالاهای مشتریان را بدون قید و شرط مرجوع می کند. یعنی اگر مشتریان کالایی را بردند یا نگران بودند این کالا توی منطقه شان فروش می رود یا نمی رود، ریسک دارد یا ندارد، می تواند این کالا را با خیال راحت ببرند و اگر فروش نداشتند تا یک سال ، آن کالا را مرجوع کنند (البته با قیمت خریداری شده از شرکت که در فاکتور خرید زده شده است).
البته کالایی قابلیت مرجع شدن دارد که از بین نرفته یا خراب نشده باشند و بسته بندی آن باز نشده باشد.
 

روند کار شرکت پخش نیکو در کمک به مشتریان برای افتتاح فروشگاه ابزار آلات

به دلیل تجربه کاری بسیار بالای این شرکت در این زمینه، بسیار راحت بسیار روان بسیار کارآمد با شفافیت کامل اطلاعات مورد نیاز، در اختیار مشتری قرار داده می شود.  مشتری خیلی راحت انتخابات خود را انجام می دهد، سپس فاکتور اولیه برایشان صادر می شود.
برایتان یک فروشگاهی افتتاح خواهند کرد، بسیار کامل، بسیار کارآمدو متفاوت. فروشگاهی که در رقابت با سایر رقبا یتان در منطقه می  درخشد؛ فروشگاهی بسیار تک که همیشه حرفی برای گفتن دارد.
پس از ارسال تمامی کالاهای مغازه (حتی اگر بیش از 1000 اقلام باشد) که عمدتا در عرض 3 روز کاری به دستتان می رسد، راهنمایی لازم برای چیدمان و حتی قفسه بندی کالاها داده می شود.
حتی اگر مشتریان بخواهند از نرم افزارهای فروش و بازرگانی استفاده کنند، تمامی راهنمایی ها و مشاوره های لازم در زمینه نرم افزار، سایت و حتی کدگذاری کالاها داده می شود.

آیا گودفورپی فقط به مشتریانی که خرید عمده دارند، خدمات می دهد؟

خیر؛ تمامی افراد می توانند از طریق پیج اینستاگرام یا سایت گودفرپی خرید کنند؛ حتی افرادی که خرید تکی و جزئی دارند. اما نکته حائز اهمیت این است که فقط کالاهایی را میتوان به صورت تکی خرید که بسته بندی چندتایی (به اصطلاح پک) نباشند. برای مثال کالایی مانند پیچ که به صورت بسته های چندتایی است را نمیتوان به صورت تک فروشی عرضه کرد. اما کالاهایی که به صورت تک هستند را می توانید سفارش دهید و خبر خوب اینکه این افراد می توانند خرید خود را با همان قیمت عمده فروشی، انجام دهند.
مطمئن باشید گودفورپی از صفر تا صد راه اندازی فروشگاه ابزار شما در کنارتان خواهد ماند و قدم به قدم تا رسیدن به موفقیت های بیشتر با شما گام بر می دارد.
 
 
 
 
 

خانم پاشایی - سئو - وبلاگ نویس | 0 نظر
امتیاز : 1 نفر

نظرات