شرایط اعطای عاملیت فروش مجازی

اگر جوانی معامله گر و باهوش هستید و به کسب و کار اینترنتی علاقه مندید و از طرفی میخواهید با کمترین ریسک به سرعت به فروش چند صد میلیونی برسید به شما پیشنهاد می کنیم نمایندگی فروش مجازی ابزار یراق شرکت  گودفورپی (پخش نیکو) را بگیرید. 
آموزش صفر تا صد ، تامین کالا ، انبار داری ، ارسال و تحویل کالا با ما و فروش با شماست. 
با اخذ نمایندگی فروش مجازی از پخش نیکو، ما  جدیدترین روشهای فروش اینترنتی را به شما آموزش می دهیم و در مدت کوتاهی شما به یک فروشنده قوی در حوزه تجارت الکترونیک تبدیل خواهید شد. 

۱- آشنایی با فضای اینترنت و کامپیوتر
۲- دارا بودن لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی
۳- داشتن سرمایه بین  صد الی دویست میلیون تومان
۴- دسترسی به اینترنت 
۵- امکان صرف وقت روزانه در ساعات اداری

کسب و کارهای مجازی به سرعت در حال رشد هستند و سهم تجارت الکترونیک هر روز بیشتر و بیشتر می شود. شما میتوانید در محل زندگی یا در هر نقطه ای از دنیا بدور از ترافیک و هزینه های رفت و آمد، تنها با یک کامپیوتر و خط اینترنت و بدون نیاز به مغازه یا انبار به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید. 

 گودفورپی یا پخش نیکو با عمده فروشی هزاران قلم کالا، بزرگترین و پر تنوع ترین سبد کالا را در عمده فروشی ابزار یراق کشور دارد. اخذ نمایندگی فروش اینترنتی گودفورپی چند مزیت مهم برای شما خواهد داشت. 
۱- با کمک آموزشهای تخصصی پخش نیکو شما در مدت کمتر از یک ماه بدون سعی و خطا به یک فروش چند صد میلیون تومانی می رسید.
۲- شما کالایی را از پخش نیکو نمیخرید مگر اینکه اول کالا را فروخته باشید. پس با سرمایه کمی میتوانید یک فروش بالا داشته باشید.
۳- شما هیچ نیازی به انبارش و ارسال و تحویل کالا  ندارید. این بخش کاملا توسط پخش نیکو انجام میشود. 
۴- شما فروشنده یا بازاریاب نیستید، بلکه صاحب یک کسب و کار مستقل هستید و به نام خودتان کالا میفروشید، و در صورت تمایل میتوانید هر کالای دیگری را مستقل از پخش نیکو بخرید و بفروشید.