ناموجود
امتیاز مشتری: 0 نفر
177,000

قفل دیسک موتور وکیومی آلفا

 دو کلید برنجی

کد کالا: ‎102201799

موجودی: موجود نیست
:(جمع قیمت(بدون مالیات 177,000
ناموجود

جزئیات محصول

مشخصات فنی

  • جنس: آهن
  • دارای دو کلید برنجی
  • وزن: 550 گرم

توضیحات

آشنایی با قفل موتور

با توجه به آمار تحقیقات میدانی حدود ۴۰ درصد موتور های پارک شده مورد سرقت قرار میگیرند ،از این رو شرکت های مختلفی به میدان آمده اند تا با طراحی و تولید قفل موتور سیکلت از موتور سیکلت شما محافظت کنند. قفل موتور سیکلت نوعی زنجیر و یا سیم مقاوم و یا دیسکی است که به کمک قفلی مخصوص بسته میشود واین قفل باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا به راحتی باز نشود و بتواند از سرقت موتورسیکلت شما جلوگیری کند.

راه کار هایی که به شما کمک میکند موتور سیکلت خود را محافظت کنید!
 

  1. تا حالا بار ها دیده اید که موتور سواران موتور های خود را کنار هم پارک میکنند و یک ردیف موتور سیکلت را به وجود می آورند.شما هم با این  نکته موتور خود را در جایی پارک کنید که موتور زیادی وجود دارد، و یا در جایی پارک کنید که نسبتا شلوغ است.
  2. موتور سیکلت خود را در جای خلوت پارک نکنید چرا که این کار دزد ها را بیشتر وسوسه میکند !
  3. از قفل هایی با کیفیت بالا و استاندارد استفاده کنید.این قفل ها ممکن است زمان زیادی را به نفع شما بخرند.
  4. دلیل دوم استفاده از قفل موتور سیکلت این است که با توجه به اینکه باز کردن قفل به مهارت نیاز دارد ممکن است بعضی ها نتوانند این قفل ها را باز کنند.
  5. در شب هرگز موتور سیکلت را کوچه و یا خیابان پارک نکنید.
  6. برای اینکه امنیت موتور سیکلت را بالا ببرید میتوانید از ردیاب های مخصوص موتور سیکلت استفاده کنید .

دسته بندی قفل موتور سیکلت

قفل موتور سیکلت با توجه به متریال بکار رفته در آن و نوع قفل به چند دسته تقسیم میشوند که در ادامه به آن میپردازیم.

قفل زنجیری

این مدل از قفل ها باید از متریال های محکم و مقاوم تولید شده باشند.طرز کار این نوع قفل ها بدین صورت است که زنجیر فولادی را از چرخ موتور عبور داده و آنرا به جسمی ثقیل و ثابت قفل میکنیم.این روش معمول ترین روش قفل موتور سیکلت ها در ایران است.

قفل دیسکی

این نوع قفل ها یکی از مطمئن ترین قفل ها برای موتور سیکلت ها محسوب میشوند. در مدل دیسکی ، دیسک موتور توسط قفلی مخصوص از حرکت باز می ایستد و تا حد زیادی از سرقت موتور سیکلت جلوگیری میکند.قفل های دیسکی نیز مانند بقیه قفل ها در بازار انواع مختلفی دارند.

قفل کابلی

قفل کابلی در واقع شبیه به قفل زنجیری عمل میکند ولی جنس آن لاستیک غیرقابل برش است.اغلب موتور سواران بدلیل سبکی این قفل ، از این مدل بجای قفل زنجیری استفاده میکنند.

 

راهنمای خرید قفل موتور سیکلت

نکات مهم و ضروری برای خرید
  • وزن قفل : برای اینکه بتوانید یک قفل موتور خوب بخرید باید به وزن قفل توجه کنید.قفل نباید خیلی سبک و یا خیلی سنگین باشد .وزن قفل باید در محدوده ای باشد که  از خطر سرقت جلوگیری کند .و آنقدر هم سنگین نباشد که نتوانی آن را حمل کنید.
  • روکش قفل : برای اینکه از موتور خود محافظت کامل را به عمل آورید باید روکش قفل شما ضد برش و ضد حرارت باشد تا در مواقع خطر به راحتی باز نشود.
  • جنس قفل : جنس قفل نباید از پلاستیک فشرده باشد همچنین جنس قفلی که میخواهید انتخاب کنید باید دارای مقاومت خوبی باشد.در هنگام انتخاب جنس قفل میتوانید ضدآب آنرا انتخاب کنید.
  • قفل سوییچی : این نوع قفل ها معمول ترین قفل ها در بازار هستند و با یک کلید مخصوص باز و بسته میشوند.
  • قفل لمسی : این قفل ها به تازگی روانه بازار شده اند و با اثر انگشت موتور سوار باز میشوند.البته امنیت این نوع قفل ها هم دارای درجه های مختلفی است.
  • رنگ قفل : رنگ قفل ها معمولا با توجه به سلیقه موتور سوار انتخاب میشود اما شما میتوانید برای زیبایی رنگ قفل و رنگ تم موتور خود را ست کنید.
  • طول قفل: قفل های کابلی و زنجیری دارای طول استاندارد هستند اما این نکته را به یاد داشته باشید که طول زیاد قفل ممکن است در شرایطی کمک حال شما و در شرایط دیگر به ضرر شما باشد.
  • قیمت قفل: قیمت قفل ها در بازار از جنس ، برند ، کیفیت تبعیت میکنند.در ادامه ما قفل های باکیفیت با قیمت مناسب را برای شما به نمایش گذاشته ایم.
image-8-min-1.jpg

کشور سازنده

چین

گارانتی

مرجوعی کالا: 100 روز

دیدگاه مشتریان

اولین فردی باشید که درباره این کالا دیدگاه میگذارید. میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال پیام
رتبه شما:



 Security code