با خرید حداقل 120 از این محصول 3 % تخفیف بگیرید.
امتیاز مشتری: 1 نفر
9,800

فازمتر شیشه ای میکا

بسته 12 عددی کارتن 480 عددی

کد کالا: ‎100000067

برند: ‎میکا _ Mika

موجودی: موجود است
:(جمع قیمت(بدون مالیات 9,800
عدد

جزئیات محصول

مشخصات فنی

لامپ نئون با شدت نور بالا
بدنه ساخته شده از مواد ABS شفاف
دارای میله فولادی و نوک آبکاری شده

توضیحات

فازمتر چیست؟

فازمترها ابزاری هستند که عموماً ظاهری شبیه به پیچ گوشتی دارند؛ برای تشخیص وجود یا عدم وجود ولتاژ الکتریکی و همین‌طور تشخیص سیم فاز و نول مورد استفاده قرار می‌گیرند و یک فازمترساده از ۸ قطعه تشکیل شده‌است:
۱-لبه
2-عایق
۳-محافظه
۴-مقاومت
۵-گیره
۶-لامپ
۷-فنر
۸-پیچ

از قدیمی‌ترین و پراستفاده‌ترین ابزاری که هم کاربرد عمومی و هم صنعتی دارد، می‌توان به فازمتر اشاره کرد. وسیله‌ای که وجودش در هر جعبه ابزاری لازم و ضروری است. با وجود اینکه استفاده از این وسیله کار بسیار آسانی است اما کسانی هم هستند که هنوز از ساختار، روش استفاده و حتی کاربرد این وسیله بی اطلاع‌اند.

انواع فاز متر ها:

فازمتر چراغ‌دار

یکی از با سابقه‌ترین انواع فازمتر؛ وسیله‌ای که جایگاهش در هر جعبه ابزاری محفوظ بوده و هست، می‌توان به نوع چراغ‌دار آن اشاره کرد.مدل‌های چراغ‌دار همان مدل‌های معمولی هستند که از گذشته تا کنون استفاده می‌شده‌اند. ساختار فازمترهای چراغ‌دار به این صورت است که از یک میله (سر پیچ گوشتی)، یک چراغ کوچک و یک مقاومت تشکیل شده است.در واقع این نوع فازمترها یک مدار باز هستند که برای تکمیل و بسته شدن مدار، به یک رسانا (بدن شما) نیاز دارند که جریان را به زمین متصل کند. وقتی که شما سر فازمتر را به پریز متصل می‌کنید و دستتان را در قسمت فلزی ته آن قرار می‌دهید، اگر سر آن به سیم فاز متصل شده باشد، اختلاف پتانسیلی ایجاد می‌شود که منجر به روشن شدن چراغ می‌شود، اما اگر سیم مورد نظر نول باشد، اختلاف پتانسیلی ایجاد نمی‌شود، در نتیجه جریانی هم برقرار نشده و لامپ خاموش می‌ماند.
چراغ فازمتر
در مدل‌های قدیمی (که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد) این چراغ یک لامپ معمولی کم نور است و تشخیص روشن یا خاموش بودن آن کار آسانی نیست.
فازمتر مولتی کالر
در میان ابزار آلات پیشرفته‌تری که امروزه به بازار عرضه می‌شوند، فازمتر ها هم دچار تغییر و تحول شده اند. چراغ فازمتر های پیشرفته امروزی از نوع لامپ نئون با شدت نور بالا است و در طول روز و سطوح روشنایی متفاوت هم به راحتی قابل تشخیص است. همچنین لامپ این نوع ابزار، قابل تعویض هم هست.
 

فازمتر الکترونیکی (فازمتر دیجیتال)

فازمترهای دیجیتال تفاوت زیادی با دیگر مدل‌های این ابزار دارند، این وسیله الکترونیکی بوده و میزان ولتاژ و اندوکتانس را بر روی صفحه نمایش کوچکی که دارد نشان می‌دهد.
فازمتر القائی (حرفه‌ای)
فازمترهای القائی یکی از انواع دیجیتال این وسیله اما از نوع حرفه‌ای هستند که علاوه بر تشخیص فاز و نول، قابلیت اندازه‌گیری و تست ولتاژ AC و DC را هم دارند. با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان مقاومت الکتریکی و فرکانس سیم یا قطعه‌ای که قصد تستش را دارید هم مطلع شوید.

کشور سازنده

چین

گارانتی

مرجوعی کالا: 100 روز ضمانت مرجوعی

دیدگاه مشتریان

اولین فردی باشید که درباره این کالا دیدگاه میگذارید. میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال پیام
رتبه شما:



 Security code