هزینه حمل و نحوه ی ارسال

نکات مهم جهت انتخاب گزینه ی ارسال :
*حمل برخی اقلام مانند توپ نایلون، نردبان و اقلامی که سایز ویژه دارند از طریق پست امکان پذیر نمی باشد.
**حمل مواد آتش زا مانند انواع چسب و انواع  اسپری های رنگ و چسب و ... با پست امکان پذیر نمی باشد.
**امکان حمل کالا با وزن بیشتر از 25 کیلوگرم و ابعاد بزرگتر از 110 سانتی متر با پست وجود ندارد. در این موارد، بار ارسالی در صورت امکان در چندین بسته با پست ارسال خواهد شد و تعرفه ی بسته های ارسالی نیز متناسب با تعداد بسته ها افزایش خواهد یافت.
***به دلیل غیرهمگن بودن وزن و حجم کالاها و سفارشات و محدودیت های ارسال ممکن است، نحوه ی ارسال توسط شرکت تغییر یابد. به عنوان مثال، ارسال توپ نایلون یا نردبان از طریق پست امکان پذیر نمی باشد و یا ارسال اقلام ریز از طریق باربری میسر نیست و یا ارسال اقلام از طریق پست توجیه اقتصادی نداشته باشد.
****برای سفارش های بالای 4 میلیون تومان، 30 هزار تومان تخفیف در مبلغ سفارش منظور می شود.
*****برای سفارش های بالای 8 میلیون تومان، 30 هزارتومان تخفیف دیگر (علاوه بر تخفیف 30 هزار تومانی به علت سفارش بالای 4 میلیون تومان ) در مبلغ سفارش منظور خواهد شد.
روش های ارسال :
۱- باربری - ویژه شهرستان (کرایه شهری 95 هزار تومان - بین شهری پس کرایه و به عهده مشتری)
۲- ترمینال جنوب - ارسال سریع شهرستان (شهری 125 هزارتومان - بین شهری پس کرایه و به عهده مشتری)
۳- حمل عادی تهران - تحویل تا ۴۸ ساعت کاری ( کرایه 120 هزارتومان )
۴- حمل دربستی تهران و حومه با سرویسهای اینترنتی - ارسال فوری کمتر از ۴ ساعت ( کرایه در مقصد به عهده مشتری) - ویژه ی مشتریان تهران که تمایل دارند سفارش خود را سریع تحویل بگیرند.
۵- پست پیشتاز (قابل انتخاب برای تهران و شهرستان) (حداکثر وزن 25 کیلو) - تحویل در مدت 2 الی 4 روز کاری ( هزینه با توجه به وزن بسته محاسبه خواهد شد و به عهده ی مشتری می باشد)